معرفی برند ایکس ویژن!
نوشته شده توسط : نسترن

در این مقاله قصد داریم برند ایکس ویژن و یک نمایندگی ایکس ویژن در تهران را به شما معرفی کنم تا شما به راحتی و اطمینان کامل محصولات ایکس ویژن را خریداری کنید.

ایکس ویژن (X.Vision) نام تجاری ایرانی متعلق به گروه مادیرانه که لوازم الکترونیکی مصرفی متعدد بازارهای داخلی و بین‌المللی رو تامین میکنه. این گروه کاملاً خصوصی هستش و به هیچ دولتی در منطقه متصل نشده.

بازار اولیه X.Vision در ایران و خاورمیانه است. این شرکت محصولات خودش رو در یک کمپین در ماه آگوست سال ۲۰۰۶، که در اون شرکت توزیع مادیران مسئول تمام جنبه‌های نام تجاری XVision در ایران شد، راه اندازی کرد.

شرکت مادیران

گروه "ماشین ‌های اداری ایران" با نام مختصر شده ی گروه "مادیران" یک شرکت خصوصی ایرانیه که فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های اداری، رایانه‌ای، و بانکی رو انجام می‌ده. این گروه بزرگترین شرکت در زمینه فعالیت خود در ایرانه. گروه مادیران که در سال 1343 تاسیس شده و یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه IT در ایران می باشد. همینطور که گفتیم مادیران شرکتی کاملا خصوصی هستش که توسط چندین نسل از خانواده و مدیرانی کاملا حرفه ای اداره می شه. بیش از 50 سال تجربه موفق در ارائه کالاهای باکیفیت و خدمات پس از فروش اونها در سراسر کشور از افتخارات مادیران به شمار میاد.

در سال ۱۳۸۶ مادیران جزء اولین شرکت هایی بود که تلفن همراه در ایران تولید می‌کرد و اون ها رو با مارک ال‌جی به فروشگاه ها عرضه میکرد.

برخی از محصولات شرکت مادیران تا کنون :

کیبورد، ماوس، مانیتورهای LCD، کیس و اسپیکر

فتوکپی، فکس، ماشین حساب، پرینتر، اسکنر، پروژکتور، گوشی تلفن همراه، وسایل بانکداری، صندوق پرداخت

شرکای جهانی شرکت مادیران

شرکای جهانی به خاطر حسن عملکرد و اعتبارشون، طی سال های زیادی به عنوان نماینده انحصاری شرکت های معتبر بین المللی انتخاب شدن و محصولات اونها توسط شرکت مادیران به سراسر ایران معرفی شده. شرکت مادیران نماینده انحصاری برندهایی مثل LG Electronics، Sharp، Epson و Renaul Trucks هستش که سابقه برخی از این همکاری ها به دهه 1340 برمیگرده.

در اینجا جا دارد فروشگاه سحر که نمایندگی محصولات ایکس ویزن هست را به شما معرفی کنم.https://xvision-tcl.com/

منبع:https://brandes.ir/journal2/blog/post/all-about-xvision

 





:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: